دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

اساس ایجاد سایت های تجاری - کد c



اصول طراحی سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات صنعتی در کل دارای سه بخش میباشند :

خصوصیات محصول: هر مشتری بایستی بتواند یک محصول خاص را از بین بخشی از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام شود.

مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه توضیحات آمیخته ای از متن، تصویر و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ است. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر تشریح کننده اجزای محصول، معمولا عامل فروش یک کالا میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به روش قدیمی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد شود، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارت های جالبی را که در آنها از شما سئوال میشود «آیا مایل هستید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد محصولی خاص با شما تماس بگیرد؟» را به یاد بیاورید. با استفاده از وب سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. ساخت صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد کالاهای خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت فراوان است، تطابق تصاویر با اصل محصول میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.