دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

نحوه چیدمان مدرن کمد لباس در دکورمنزل

چیدمان  زیبا و منحصربفرد کمد لباس در دکوراسیون منزل
 

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.


نحوه چیدمان کمد جادار و زیبا به شما در مرتب کردن کمد و اشیای درون کمد کمک زیادی میکند و به این ترتیب میتوانید یک کمد مرتب و زیبا داشته باشید.


افراد همواره علاقه مند به داشتن فضای خصوصی برای خود هستند، حتی برای قرار دادن وسایل خود. بعضی ها هم دلشان می خواهد فضای بزرگی برای قراردادن لباسها، کفش ها، کیف ها و سایر وسایل خود داشته باشند، به خصوص اگر وسایل زیادی هم داشته باشند. ما به این افراد، اتاق کمد را پیشنهاد می کنیم. اتاق کمد اتاقی است شامل کمدها، دراورها، قفسه ها و آویزهایی برای نگهداری وسایل و لوازم فردی. چنین جایی به نگهداری بهتر لباس ها و وسایل و همچنین راحتی انتخاب و ست کردن لباس ها کمک زیادی به شما می کند.


خالی کردن کمد لباس
بهترین راه برای داشتن یک کمد لباس جدید و تازه، یک شروع دوباره است. همه چیز را از کمد خود بیرون بیاورید تا چارچوب و استخوان بندی کمدتان را ببینید. این کار به شما در اصلاح کردن تجهیزات کمد و متناسب کردن آن با نیازهایتان کمک خواهد کرد.

نصب قلاب در کمد لباس
قلاب ها افزودنی هایی ارزان و آسان هستند که به طور قابل ملاحظه ای فضای کمد شما را بهبود می بخشند. آویزان کردن اشیایی مانند کمربندها، کراوات ها یا روسری ها بر روی قلاب ها، فضای کشو ها را آزاد می کند و در عوض از دیوارها برای این منظور استفاده می شود.

مخزن پارچه ای
قرار دادن و تزئین کردن جایی برای اینکه به راحتی وسایلی را که لازم است برداری به همین سادگی است.
در عرض این کشو یک سبد پارچه ای متحرک تعبیه شده است محلی برای نگه داری جوراب‌ها.

فضای کوچک کمد
ترکیب قفسه‌ها و کشوها در سمت چپ و جایی برای آویزان کردن در سمت راست بسیار زیباست.
در سبدها لباسهای زیر را تمییز و به دور از گردخاک نگه می‌‌دارد.

افزودن سبد به کمد لباس
سبدها برای نظم بخشی به عناصر پراکنده بر روی قفسه ها و شلف ها، بسیار مناسب هستند و ظاهری صاف و مرتب به کمد تان می دهند. اشیا را در سبدها گروه بندی کنید، بنابراین همیشه می دانید شیء مورد نظر خود را در کجا پیدا کنید.

یک جالباسی مخصوص :
لباسهایی مثل تی شرت‌ها و ژاکت و شلوار بیشترین جا را برای آویزان شدن نیاز دارند. این جا لباسی نصب شده بر روی دیوار نوعی جالباسی برای آویزان کردن شلوارها است که در عمق کمد قرار می‌‌گیرد. و در آن جایی برای آویزان کردن 10 شلوار تعبیه شده است. به علاوه میله‌های قابل چرخش آن کمک می‌‌کند به اینکه در لحظه از یک شلوار به راحتی بتوانی استفاده کنی.

بهترین ترکیب بندی برای کمدهای شخصی
کمدهای جادار می‌‌توانداز زمین تا سقف تعبیه شود. کشو‌ها می‌‌تواند جایی برای جوراب‌های جفت شده باشد تا بدون هیچ تلاشی بشود آن‌ها را پیدا کرد. و در بالا جایی برای نگه داشتن لباس‌های تمیز است.

برای داشتن آشپزخانه با ظاهری مدرن و لوکس میتوان از کابینت MDF که مزایای بسیاری نسبت به کابینت های دیگری از لحاظ مقاومت و زیبایی دارند استفاده کرد.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون 

فراگیری ماهرانه تعمیرات اسپیلت در مؤسسه های عالی

یادگیری کامل تعمیرات اسپیلت در دارای مجوزز  پیشرو

چگونگی وصل کردن و ترمیم پکیج در منزل

کارگذاشتن یونیت  بیرونی

جای جای گذاری یونیت خارجی باید به طوری انتخاب گردد که هوای بیرونی  و نویز حاصل از دستگاه مزاحمتی برای همسایگان بوجودنیاورد.
  وسیله باید جایی  کارگذاشته شود که براحتی هوای لازم توسط آن دمیده شود. در صورت رعایت نکردن این نکته هوای رفت کندانسور، بازگردانده میشود و باعث می گردد  متراکم کننده اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش نصب کولر گازی به بهترین شکل برگزارمیکند


به ایزوله کردن لوله درین توجه کنید . اگر لوله درین عایق نشود ( در حالت سرمایش ) باعث چکه کردن آب از اطراف لوله و در نهایت ریختن آب از سقف کاذب می شود .

به عملیات لوله کشی درین توجه کنید. در صورت امکان، مسیر لوله درین باید بدون زانو باشد. در صورت صحیح نبودن شیب لوله درین آبهای تقطیر شده جریان پیدا نخواهد کرد . در صورتی که لوله درین بصورت افقی نصب شود، شیب آن نباید کمتر از یک درصد ( یک متر در صد متر ) باشد، تا آب درین مناسب جریان یابد.
به شیب لوله درین توجه شود، زیرا عدم شیب مناسب لوله افقی درین باعث برگشت آب به سمت یونیت می شود و در نتیجه داخل سینی درین آب جمع شده که امکان سرریز شدن را دارد.
به طرز عمل لوله درین توجه کنید. در صورتیکه لوله درین بدون سیفون به داخل فاضلاب آب راه یابد، بوی بد فاضلاب آب به داخل نشت می کند.
لذا حتما انتهای لوله درین را به سیفون مجهز کنید. 
به قطر و طول سیم توجه کنید. اگر از سیم با طول زیاد و یا قطر کم استفاده کنید، ممکن است سیم داغ شده و باعث آتش سوزی شود. حتما از جداول استاندارد که برای جریان سیم و کابل برای هر سطح مقطعی وجود دارد استفاده کرده، طول و سطح مقطع مناسب را انتخاب نمایید .



سیم های برق را روی ترمینال با دقت بسته و محکم کنید، در غیر اینصورت گرمای حاصله از اتصال ضعیف امکان سوختن سیم یا صدمه زدن به قسمت های الکتریکی و الکترونیکی و کمپرسور را به همراه خواهد داشت، زیرا یک اتصال ضعیف افت ولتاژ بوجود می آورد.

به اتصال کابل های ارتباطی یونیت خارجی و داخلی توجه داشته باشید. امکان دارد در جایی که چند دستگاه با هم نصب می گردند، کابل های ارتباطی اشتباها وصل شوند. در صورت اتصال اشتباه، عملکرد های دستگاه صحیح نخواهد بود، مخصوصا هنگامی که عملکرد سرمایش کار می کند، دما کنترل نخواهد شد . حتی امکان دارد بر اثر فرمان اشتباه دستگاه، مایع مبرد در اواپراتور تبخیر نشده و وارد کمپرسور شود که در این صورت باعث خرابی کمپرسور خواهد شد.

به توالی فازها و جهت گردش کمپرسور در دستگاه های های سه فاز، مخصوصا در کمپرسور های روتاری، اسکرال و اسکرو توجه داشته باشید. تغییر و جابجایی دو سیم در سیستم سه فاز، جهت گردش کمپرسور را عوض کرده و کمپرسور درست عمل نمی کند، لذا سعی کنید به رنگ سیم ها و صحیح بودن توالی فازها دقت شود ودر هنگام سرویس، بعد از باز کردن، سیم ها حتما درست در جای قبلی خودشان نصب گردند. همچنین کنتاکتور مورد استفاده از تابلو اصلی بایستی متناسب با ظرفیت دستگاه باشد، در غیر اینصورت باعث بالا رفتن حرارت و خرابی زودهنگام آن می شود که نهایته ممکن است به دستگاه صدمه بزند.

}

راه های تحصیل در ایتالیا در مقطع کارشناسی و مهاجرت به ایتالیا

اخذاقامت در اتریش در سطح دکترا و دلایل مهاجرت به استرلیا

اتریش کشوری سر سبز و زیبا در اروپای غربی می باشد که مهد تمدن موسیقی دنیا محسوب می گردد. این کشور با کشورهای آلمان، سوئیس، جمهوری چک،ایتالیا، مجارستان و جمهوری اسلوانی همسایه می باشد.اتریش که یک جمهوری فدرال است،۹  ایالت را در بر می گیرد. مساحت اتریش در حدود ۸۳.۸۷۰  کیلومتر مربع می باشد، جمعیت آن ۸.۴۴۳.۰۱۸ نفر است و پایتخت آن وین میباشد. زبان رسمی این کشور آلمانی است و اکثر مردم به زبان انگلیسی آشنایی دارند. واحد پول آن یورو می باشد. شهرهای مهم آن عبارتند از : وین ، زالسبورگ، اینسبروک ،تیرول و گراتز.کشوراتریش بدلیل آثار باستانی و هنری خود از شهرت جهانی برخوردار است.

به دلیل وجود سازمان ها و نهاد های بین المللی همچون آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان کشورهای صادرکننده نفت OPEC و دفتر سازمان ملل متحد در وین، اتریش از اهمیت خاصی در میان کشورهای اروپایی برخوردار است. دیگر ویژگی بارز این مرز و بوم که شهرت جهانی دارد وجود تئاتر ها و سالن های اپرا می باشد که خود دلیلی است برای احراز عنوان پایتخت هنری اروپا که اتریش با خود یدک می کشد. همچنین این کشور در آمارهای جهانی همواره یکی از پنج کشور امن دنیا و دارای اقتصادی با ثبات و رو به رشد است. شایان ذکر است که هم اکنون دانشگاه های کشور اتریش در حوزه هنر و موسیقی و معماری شاخص و صاحب عناوین جهانی هستند و بسیاری از مردم اروپا و جهان اتریش را به این شاخصه ها می شناسند.

ویژگی های بیان شده تنها گوشه ای از ویژگی های بیشمار کشور اتریش می باشد که این کشور را به مقصد عده قابل توجهی از دانشجویان ایرانی تبدیل کرده است. در مقابل مزیت تحصیل رایگان در دانشگاه های این کشور تنها نکته ای که سبب زحمت علاقمندان به تحصیل در اتریش می شود سختی یادگیری زبان آلمانی است. اینجاست که وزارت علوم اتریش در زمینه جذب دانشجویان از تمام نقاط دنیا برگ برنده خود را رو می کند و به آن ها اجازه می دهد زبان آلمانی را در خاک این کشور و در محیط زندگی گویش وران مادری آن بیاموزند. شایان ذکر است که گذراندن دوره زبان آلمانی در مدارس ویژه ای که از سوی دانشگاه ها به دانشجویان ورودی معرفی می شود هزینه دارد و ایشان باید برای هر ترم آن که حدودا سه ماه به طول می انجامد مبلغی معادل ۴۱۰  یورو بپردازند. مهلت ارائه شده از سوی دانشگاه های اتریش به دانشجویان جهت یادگیری زبان آلمانی حداکثر 2 سال است که با توجه به اینکه دانشجویان در حال طی این دوره حق کار ندارند، به آن دسته از هموطنانی که قصد ادامه تحصیل در اتریش دارند اکیدا توصیه می شود پیش از ورود به خاک این سرزمین زبان آلمانی را بیاموزند و یا حداقل با آن آشنایی نسبی پیدا کنند تا اسباب تسهیل روند ورود هر چه زودتر خود به دانشگاه مقصد را فراهم آورند. تحصیل در قلب اروپا و در دانشگاه های معتبر و ارزان همیشه از اولویت های دانشجویان ایرانی می باشد. اتریش با داشتن دانشگاه های بسیار معتبر در جهان میتواند مقصد افرادی باشد که مایل هستند در کنار تحصیل در یک دانشگاه عالی، زندگی ارزان و با کیفیتی هم داشته باشند.

شرایط ورود به دانشگاه های اتریش:

برای کسانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاه های آزاد و سراسری هستند و فارغ التحصیل نشده اند یکی از بهترین فرصت های تحصیلی ، اخذ انتقالی از دانشگاه خود به یکی از دانشگاه های کشور اتریش می باشد.

تحصیل در اتریش برای دانشجویان خارجی نظیر مهاجران ایرانی ترمی حدود ۳۵۰-۷۵۰  یورو می باشد و بعضی دانشگاه‌های اتریش در حد رایگان هستند.

دریافت پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه های اتریش، شرط دریافت ویزا از سوی دولت اتریش است. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش داوطلب باید دانشجوی رشته مد نظر در کشور خود باشد و یا مدرک تحصیلی او در کشوری که آن را دریافت کرده است و نیز در اتریش برای پذیرش دانشگاه کافی باشد.

به عبارت دیگر دیپلم دبیرستان به تنهایی قابل قبول دانشگاه های اتریش نیست و قبولی در کنکور دانشگاه (سراسری یا دانشگاه آزاد) در رشته و مقطع مورد نظر، پیش شرط درخواست پذیرش می باشد.

دانشجویانی که در دانشگاه های ایران به تحصیل مشغول می باشند و یا بوده اند، بایستی گواهی صادره از دانشگاه و ریزنمرات مهر وموم شده ی خود ارائه دهند. در این گواهی باید منعکس باشد که شخص متقاضی از ادامه تحصیل منع نشده است.

دانشکده های هنرهای عالی، و دانشگاه ها در برخی از رشته ها (مانند پزشکی، داروسازی، اقتصاد و روانشناسی) امتحان ورودی – شامل امتحان کتبی و مصاحبه حضوری – نیز برگزار می کنند. برای اخذ پذیرش باید در این امتحان ورودی شخصا شرکت نماید.

نخست باید توجه داشته باشید که فرصت تقاضانامه تحصیلی برای ترم زمستانی اول سپتامبر و برای ترم تابستانی اول فوریه  است و تمامی مدارک لازم باید تا این تاریخ به دانشگاه رسیده باشد. این تاریخ ها غیرقابل تمدید هستند. با توجه به  این که مراحل بررسی پرونده های داوطلبان به زمان زیادی احتیاج دارد، توصیه می شود که داوطلبان مدارک خود را هر چه زودتر به  دانشگاه ارائه کنند.

دانشجویان خارجی باید پس از ثبت نام در دانشگاه های اتریش جهت فراگیری زبان آلمانی و در اغلب موارد در صورت کم  بودن نمرات چهار سال دبیرستان در دروس اصلی و مرتبط با رشته تحصیلی انتخاب شده، برای این دروس، یک دوره یک ساله تا دوساله ی پیش دانشگاهی (Vorstudienlehrgang) را بگذرانند.

 

هزینه دانشجویی برای تحصیل در اتریش:

سکونت (اگر در خوابگاه دانشجویی باشد, همراه با هزینه های برق و سیستم حرارتی):۲۰۰-۳۵۰یورو در ماه.

سکونت در آپارتمان (اجاره) به دلیل هزینه های برق، سیستم حرارتی، اینترنت ودیگر رسانه های ارتباطی در متراژ شبیه با خوابگاه به مراتب بالاتر است، اگرچه هزینه اجاره خالص خانه در دید نخست با هزینه خوابگاه برابر به نظر میرسد.

در هر دو مورد، خوابگاه و آپارتمان، میزان سه برابر اجاره ماهانه به عنوان پیش پرداخت باید پرداخت گردد. این مبلغ موقع فسخ قرارداد به شرط عدم آسیب جدی به آپارتمان/اتاق برگردانده می شود.

خورد و خوراک (بدون موارد لوکس و دخانیات): ۲۰۰تا ۳۰۰یورو در ماه

موارد شخصی، کتاب، و تفریحات: ۱۰۰تا ۲۵۰یورو در ماه

هزینه زندگی و تحصیل دراتریش برای مهاجرت به اتریش سالیانه ۷۰۰۰ یورو ( ماهانه ۵۰۰  تا۶۰۰ یورو) می باشد.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش:

رشته های تحصیلی ای که احتیاج به آزمون ورودی دارند (دانشگاه های پزشکی، دانشگاه  و دانشکده های  هنر) مهلت تقاضای شرکت در آزمون ورودی برخی رشته ها تا ۶ماه پیش از آغاز ترم تحصیلی می  باشد. پس بسیار مهم است  که داوطلب در فرصت کافی به آماده کردن مدارک لازم  اقدام کند.

اصلی ترین شرط در دریافت پذیرش ازدانشگاه های اتریش قبولی در همان رشته در یکی از دانشگاه های ایران و داشتن  گواهی  اشتغال به تحصیل است. این مسئله اصلی ترین شرط برای گرفتن پذیرش است. در واقع دانشگاه های اتریش قبولی در کنکور ایران را به منزله امتیاز اصلی دادن پذیرش تحصیلی می دانند و پس از آن معدل و نمرات شخص مورد بررسی  قرار می گیرد.  نداشتن گواهی اشتغال به تحصیل در ترم جاری در رشته مورد درخواست در ایران در بیشتر موارد به منزله نگرفتن پذیرش می باشد. معمولا بین ۴ هفته تا ۶  هفته طول می کشد تا دانشگاه پس از دریافت مدارک نتیجه را با پست ارسال کنند. در مورد رشته های هنر، قبولی در آزمون عملی ورودی نیاز است. و تا قبل از شرکت در آزمون هیچ پذیرشی ( اعم از رسمی و غیررسمی) به دانشجو داده نمی شود. حضور فرد در آزمون لازم است ( فرستادن نمونه کار کافی  نیست).

تاریخ برگزاری  آزمون های عملی هر ترم در وب سایت دانشگاه اعلام می شود. برای ورود به اتریش جهت شرکت در آزمون ورودی نیاز به دعوت نامه  نیست. تنها کافی است برگ داوطلبان شرکت در آزمون ورودی را پر کرده برای  دانشگاه ارسال نمایید. برگ تایید دانشگاه  دلیل بر شرکت شما در آزمون ورودی که همراه با تاریخ برگذاری آزمون است برای شما حکم دعوتنامه را دارد و سفارت اتریش در ایران به انضمام این برگه به شما ویزای ورود جهت شرکت در آزمون ورودی را ابلاغ می نماید.ترجمه رسمی مدارک (با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه و تایید سفارت اتریش) باید به زبان آلمانی باشد.

 

 گرفتن اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا - مهاجرت 

 

 

توصیف انواع کاندم های میوه ای و توضیح فروشگاه های خریدن اجناس زناشویی

معرفی اقسام کاندوم های میوه ای و آشنایی با مراکز فروش محصولات مرتبط

در همین راستا آموزش زیر که به توضیح انواع کاندم و راه های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

اطلاعاتی درباره کاندوم های مردانه

۱) کاندوم مردانه چیست؟

کاندوم مردانه پلاستیکی نازک و پوشاننده است که برروی آلت جنسی مردانه در حالت نعوظ کشیده می شود. کاندوم مردانه روی آلت جنسی مردان کشیده شده و از ورود منی (مایعی که حاوی اسپرم است) به بدن خانم ها جلوگیری می نماید.

۲) کاندوم مردانه از چه چیزی ساخته می شود؟

اکثر کاندوم ها از پلاستیک خاصی که لاتکس نام دارد، ساخته می شوند. کاندوم های لاتکسی، موثرترین کاندوم ها در پیشگیری از بیماری های مقاربتی هستند. اخیرا کاندوم های ساخته شده از پلی اورتان نیز تولید می شوند. این کاندوم ها از کاندوم های لاتکسی گران تر بوده و بنظر می رسد راحت تر پاره می شوند. این نوع کاندوم ها عموما توسط افراد حساس به کاندوم های لاتکسی استفاده می گردند.

۳) چه انواعی از کاندوم های لاتکسی موجود است؟

کاندوم ها در همه اشکال، اندازه ها و مواد ساخته می شود. در ادامه چندین مشخصه خاص هنگام خرید کاندوم ذکر می شود:

اندازه – اندازه استاندارد، تقریبا برای بیشتر مردان مناسب است. کاندوم ها در سایزهای بزرگتر و کوچک تر نیز موجود هستند.

شکل – بعضی از کاندوم ها هستند که چیزی پستانک مانند در بالای خود داشته که برای نگه داری مایعات در آن استفاده می شود. سایر کاندوم ها تهی گردشده دارند.

ضخامت – کاندوم های بسیار محکم موجود می باشند. این کاندوم ها محکم تر بوده و برای افرادیکه مشکل پاره شدن کاندوم دارند، مناسب هستند. کاندوم های بسیار باریک نیز موجود هستند، اما بدلیل احتمال پارگی توصیه نمی شوند.

کاندوم های روغنی – این کاندوم ها روغن کاری شده و عموما روغن ها حاوی موادی برای کشتن اسپرم می باشد.

کاندوم های طعم دار – این کاندوم ها برای رابطه جنسی دهانی بوده و روغن کاری شده نیستند.

کاندوم های رنگی – کاندوم های مردانه در رنگ های مختلفی موجود هستند، این کاندوم ها تفاوتی باهم نداشته و رنگ آنها باعث بهتر و یا بدتر بودن آنها نمی شود.

پس مطلب فوق که به توضیح انواع کاندوم و روش های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

آشپزخانه مدرن

عنوان: چطور آشپزخانه شیک و مدرنی داشته باشیم



طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است و طراحی دکوراسیون لوکس آشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد.

تا به حال آشپزخانه‌ی امروز خود را با آشپزخانه های گذشته مقایسه کرده اید؟! چقدر تغییر و تفاوت از مطبخ های گذشته تا جزیره های امروزی را شاهد بوده ایم؟ مطبخ های بسته قدیمی که دور از فضاهای عمومی خانه قرار داشتند کجا و آشپزخانه‌های امروزی که افراد وقت زیادی از روزشان را در آن می‌گذرانند و به نوعی قلب خانه هستند، کجا؟! در این مطلب به بررسی آشپزخانه های امروزی می پردازیم. از شاخصه های مهم آشپزخانه های امروزی وجود کابینت های بدون فریم است.در نمای این نوع کابینت ها چهارچوب و ساختار کابینت ها دیده نمی شود و تنها چیزی که دیده می شود مرز باریکی بین درب ها و کشو های کنار هم قرار گرفته است.

دارا بودن سبک و شخصیتی خاص، تمیزی و شیکی از ویژگی های اصلی دکوراسیون آشپزخانه امروزی هستند. در حقیقت برای داشتن چنین ویژگی هایی در آشپزخانه خود حتما باید با اصول طراحی آشپزخانه های امروزی آشنایی داشته باشید. سبک امروزی در آشپزخانه باعث می شود فضای این مکان باز و آزاد بنظر بیاید و همه چیز در نهایت سادگی و زیبایی خودنمایی کنند. عده زیادی فکر می کنند برای به روز بودن در دکوراسیون خانه حتما باید از لوازم تجملی و گران قیمت با طراحی های پیچیده و چشم گیر استفاده کرد در صورتی که حقیقت درست برعکس این موضوع است. برای به روز بودن در طراحی و دکوراسیون داخلی تا می توانید باید کمینه گرا و ساده باشید بطوریکه در نگاه افراد همه چیز در دکوراسیون آشپزخانه یا قسمت های دیگر خانه، کافی، راحت و شیک باشند.

البته ساده بودن فقط در زمینه انتخاب کابینت های مدرن و دیگر لوازم بزرگ آشپزخانه نیست بلکه نورپردازی هم در این زمینه بسیار مهم است. همین نورپردازی است که فضای آشپزخانه را امروزی و مدرن نشان می دهد و به رنگ های آنرا روشن تر جلوه می دهد. توجه داشته باشید که سبک امروزی و مدرن نه تنها به روی فعالیت شما در آشپزخانه تاثیر می گذارند بلکه نشان دهنده شخصیت بروز، آگاه و مدرن مالک آن نیز خواهد بود. بیشتر آشپزخانه های مدرن و امروزی خیلی کمتر از خطوط قائم و چهارگوش در طراحی خود استفاده می کنند. در عوض طرح هایی با خطوط بلند افقی یا عمودی و مورب در نمای خارجی آشپزخانه ها خودنمایی می کنند. این خطوط بیشتر توسط فریم های موجود در مرز بین کابینت های آشپزخانه خود را نشان می دهند. رنگ قسمت مهم دیگر در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی است. معمولا ترکیب دو رنگ در اینگونه آشپزخانه ها کافی بنظر می رسد. رنگ سفید در کنار قرمز یا رنگ قهوه ای برگرفته شده از کابینت های چوبی یکی از پرکاربردترین و البته زیباترین ترکیب های رنگ در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی هستند.

در دکوراسیون آشپزخانه هایی امروزی اغراق در تزئینات دیده نمی شود، اما اگر تمایل به استفاده از تزئینات در آشپزخانه ی خود هستید از زیبایی مواد طبیعی استفاده کنید، برای مثال گره های طبیعی موجود در چوب بلوط یا رگه های طبیعی و زیبای موجود در سنگ مرمر می تواند در دکوراسیون آشپزخانه ی مدرن شما استفاده شود و در عین سادگی بر جذابیت و غنای جلوه ی دکوراسیون شما بافزاید.

عناصری از قبیل لوستر، میز و صندلی غذا خوری و صندلی های کانتر از جمله عناصر مهم و حائز اهمیت در دکوراسیون آشپزخانه ها هستند، در آشپزخانه های امروزی این عناصر باید دارای ثبات و اتحاد محسوسی در سبک و مدل باشند، برای مثال بهترین حالت این است که تمامی این عناصر به شکلی ساده، بدون تزئینی خاص و دارای خطوط صاف و بارز باشند. همچنین در یک آشپزخانه ی مدرن رنگ های زنده و متمایز اغلب توسط همین عناصر وارد فضا می شوند.


 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی