دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آیا تفاوتی مابین طراحی وب سایت کم هزینه و پرهزینه هست ؟

به نظرشما اختلافی میان طراحی وب سایت ارزان و پرهزینه وجود دارد ؟

تفاوت در قیمت طراحی وب سایت, علت های افزایش قیمت طراحی وب سایت

نخستین پرسشی که اکثر از افرادی که در پی سفارش طراحی سایت میباشند از ما میپرسند ، هزینه طراحی وب سایت میباشد . حدودا بیشتر این مردم در سوال دوم خود درمورد اختلاف طراحی سایت ارزان و پرهزینه سوال دارند و علاقه مند می باشند که بفهمند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه   طراحی سایت ارزان   آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

امکانات درخواستی
اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک سایت میشود ، امکانات درخواستی مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میگردد ، در این شرایط هزینه طراحی چنین سایتی نسبت به سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد. دربرخی موارد ممکن است برای طراحی بخش های مورد نیاز مشتری نیاز به کدنویسی های فراوان باشد ، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است موارد مد نظر مشتری به راحتی قابل طراحی باشد.از طرفی میتوان به تفاوت بین طراحی سایت استاتیک و داینامیک اشاره کرد که میتوانند در هزینه های طراحی سایت باعث افزایش یا کاهش قیمت شوند. پس در نظر داشته باشید که هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر ، پیچیده و سفارشی تر باشد ، هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد.



لپتاپ اچ پی امین مختص بازی کنندگان: بلند شوید بجنگید بمیرید ریپید کنید؟


لپتاپ HP OMEN مختص گیمرها: برخیزید مبارزه کنید کشته شوید تکرار کنید؟

لپ‌تاپ HP OMEN مخصوص گیمرها: بلند شوید بجنگید بمیرید تکرار کنید؟:


درپایان سال بیست چهارده کارخانه اچ پی اولین لپتاپ مختص گیم خودش را با اسم اچ پی امین به دنیا معرفی کرد که پیشرفت بزرگ در تاریخ کمپانی اچ پی به حساب بیاید.


طراحی بسیار زیبا، وزن مناسب –حدود ۲٫۱۰ کیلوگرم-، بدنه‌ی با کیفیت و سخت افزار قوی، OMEN را خاص و محبوب کرده بود. لپ‌تاپ OMEN برای گیمرها ساخته شده؛ دستگاهی ظریف و در عین حال قدرتمند. دستگاهی که کاربر بتواند به راحتی آن را حمل کند.


البته باریکی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی معمولا با مخالفت گیمرهای حرفه‌ای مواجه می‌شود. از آنجایی که به علت باریکی این دستگاه‌ها، سازندگان مجبور به کوچک کردن فن‌های خنک کننده می‌شوند، این فن‌ها باید سریع‌تر به گردش در‌آیند و در نتیجه سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند. همچنین سخت‌افزار قدرتمندی که در بدنه باریک این دستگاه جای داده شده است که موجب تولید حرارت می‌شود.


از مشخصات سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توان به پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی قدرتمند آن اشاره کرد که در کنار ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی از نوع SSD، سرعت و کارایی بالایی را به همراه خواهند داشت. البته حافظه‌ی داخلی با وجود سرعت بسیار بالا، گنجایش کمی دارد و احتمالا در کنار این محصول به یک حافظه جانبی جداگانه نیاز پیدا می‌کنید. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی OMEN لمسی و با پنل IPS و کیفیت Full HD است. طراحی بدنه‌ی ‌این محصول هم کاملا منحصر به فرد است. تمامی پورت ها روی لبه‌ی پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند و روی لبه‌های کناری هیچ پورتی مشاهده نمی‌شود. به همین دلیل این لبه‌ها بسیار باریک هستند. بدنه‌ی تمام فلزی با رنگ‌های مشکی و قرمز ظاهر باشکوهی به OMEN داده است. نور قرمز پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید هیجان یک بازی خوب را چندبرابر می‌کند.


در مجموع اگر به یک لپ تاپ مخصوص بازی با وزن و ضخامت کم نیاز دارید، خالی از لطف نیست که بدانید لپ‌تاپ HP OMEN در دیجی‌کالا موجود بوده است.


نکات پیشرفت در کسب و کار الکترونیکی

نکات پیشرفت در کسب و کار انلاین

نکات پیشرفت در تجارت الکترونیکی

بعداز رسیدن به اطلاعات تکمیل در رابطه با روش های کسب و کار انلاین ، یک admin خوب است در رابطه با عامل های بااهمیت و متاثر در موفقیت یک کار و اینترنتی معلومات لازم را داشته باشد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند . در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند. مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.


لیست بهترین و خوش رنگ ترین لباس برای خرید عروسی

 

 مجموعی از مناسب ترین ومدرن ترین خرید عروسی

 مجموعی از بهترین و خوش رنگ ترین لباس برای خرید عروسی  به عروس و شاداماد در بدست اوردن منو کامل برای   خرید عروسی   و برگزاری عقدبندان برتر کمک میکند. خرید با خود هیجاناتی مانند تحول ، رشد  و ... را بهمراه دارد . بیشترین حسی که پس از خرید خانمها آن را تجربه میکنند هیجان تازه شدن می باشد . و قطعا اگر تمامی این احساسات و هیجانات همراه با بزرگترین اتفاق زندگی خانم ها یعنی عروس شدن همراه باشد ، شما احساسی دوچندان خواهید داشت. لحظاتی که دارید تصمیمی رویایی برای زندگیتان و آینده تان میگیرید و خود را آن شاهزاده ی سوار بر اسب آرزوهایتان میبینید میتوان به قطعیت گفت لحظات و روزهایی عجیب رویایی است. خرید عروسی یکی از ماندگارترین و پررنگ ترین لحظاتی است که خانواده ها یعنی مادر و  معمولا خواهران عروس خانم و آقا داماد باهمدیگر میگذرانند تا خریدی جامع و کامل را انجام دهند.خرید وسایل برای چمدان عروس و داماد چقدر سخت و طاقت فرساست و سخت تر از آن، نوشتن لیست لوازمی که باید خریداری شود.

خرید لباس عروس ، پاتختی و حنابندون ، کت و شلوار آقای داماد ، کیف و کفش عروس خانم  و کفش های آقای داماد ، لوازم جانبی عروس خانم و آقا داماد  (( لوازم داخل چمدان عروس و داماد ) از قبیل لباس خواب عروس خانم ، لباس تو خانه ای عروس و داماد ، ست لباس زیر عروس و داماد ، حوله عرو س و داماد و ...  ) در واقع بهانه هایی میشود برای باهم بودن ، و ما به شما کمک میکنیم که تا هرچه بیشتر و بهتر در خریدهایتان موفق باشید.

لیستی متشکل از کلیه لوازم مورد نیاز برای عروس خانم و آقا داماد را تهیه کردیم که هرآنچه برای استفاده به آن نیاز خواهند داشت و حتی بیشتر در آن ذکر شده است. از آنجایی که ازدواج شتری است که روزی در خانه هر عروس خانم و آقا دامادی کشیک می دهد، لذا انتظار می رود این لیست مورد استفاده افراد بسیاری قرار گیرد. لطفاً جهت هرچه کاملتر شدن لیست آسمونی موارد را در قسمت نطرات ذکر کنید تا در اسرع وقت به لیست اضافه گردد.
این لیست یک لیست کامل برای خرید است که همه چیز دارد. این لیست را می توانید به دلخواه به عنوان لیست خرید در نظر بگیرید و اقلامی را که به آنها احتیاج دارید را علامت زده و فقط آنها را خریداری کنید. هدف از این لیست کامل بودن آن است.

فتوشاپ آنلاین برای ساخت تصویربیانی

 فتوشاپ مستقیم برای ساخت تصویربیانی


Pixlr در حقیقت فتوشاپ  مستقیم و بدون هزینه می باشد . می توانید عکس های اینفوگرافیک خود را ادیت ، تنظیم و filter  کنید , طراحی اینفوگرافیک بی انکه ثبت نام کنید .فتوشاپ آنلاین برای طراحی و ساخت تصویربیانی   ، ویرایشگرعکس آنلاین براساس Pixlr ساخته شده است و تمامی امکانات  Pixlr را دارد .و قیمت طراحی اینفوگرافیک را پایین می آورد و تعداد سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک یا افراد طراحی و ساخت اینفوگرافیک در ساخت اینفوگرافیک یا طراحی اینفوگرافیک بهتر و آسان تر می شود