دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

کاهش یافتن میزان بینندگان چ

این مقاله بدست وبسایت طراحی سایت ارزان تهیه شده است

آيا تا بحال اندیشه كرده ايد به چه دلیل سايت زيبايي كه طراحي كرده ايد به اندازه اي كه اندیشه ميكرديد بازديد كننده نخواهد داشت ؟ خوب شايد طراحی تارنما شما مشكل داره … چيه ؟ بهتون برخورد ؟ خیلی ناراحت نباشيد . چون ايرادات سايت شما رو الان تحلیل ميكنيم . اين ايرادات باعث رنجيده خاطر شدن بازديد كننده های نازنينتون ميشه و درنهايت اونا كم كم اسم تارنما شما رو فراموش ميكنند .(شما هم كه حساس ! )

1- PAGE CANNOT BE FOUND : بدترين چيز بودن لينك های ناقص در  وب سایت است  . هيچ چيز آدم رو اينقدر عصبانی نميكنه كه آدرس رو كليك كنه و با پيام PAGE CANNOT BE FOUND رو به رو بشه .

2- PAGE UNDER CONSTRUCTION : بهتره تا وقتی که سایت در حال ساخته شدنه لينك بهش داده نشه . زیرا باعث ميشه كه وقت کاربر شما در صفحه هدر بشه !

ادامه مطلب ...

راه اندازی سایت بدون هزینه بخش دوم



این محتوای بدست وب سایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

سرویس WebStarts.com : این تارنما نیز امکان راه اندازی یک پایگاه اینترنتی با امکاناتی مانند اشتراک گذاری فایل هایPDF و فایل موسیقی و ویدئو را برای شما فراهم میکند. همچنین یک بانک از انواع ویجت در این پایگاه اینترنتی وجود دارد که میتوانید آنها را به پایگاه اینترنتی خود اضافه کنید . مثلا guestbook و blog و ... در این صفحه میتوانید قالب های رایگان این وب سایت را ببینید و در صورت تمایل یکی را انتخاب کرده و طراحی آنلاین وب سایت خود را شروع کنید.

سرویس وردپرس : گرچه وردپرس یک سرویس وبلاگ است، اما آنقدر امکانات مفید به این وب سایت اضافه شده است که برای ساخت یک تارنما شخصی میتواند انتخاب خوبی باشد. امکان اپلود عکس، آهنگ ، فایل هایPDF میتواند در بسیاری موارد نیاز شما را برآورده سازد.


سرویس Wix.com : این پایگاه اینترنتی در نوع خود شاهکار است. زیرا امکان ایجاد کردن وب سایت های فلش، آلبوم عکس فلش، اسلاید های فلش و ...  را با چند کلیک برای شما فراهم میکند. پس از ثبت نام در سایت، ده ها قالب آماده فلش وجود دارد که میتوانید آنلاین آنها را ویرایش کنید، متن، عکس، بکگراند، انیمیشن، منو، آیکون، صدا ، فیلم و ... به آنها اضافه کنید تا به شکل مورد نظرتان در آید. این سایت گالری کاملی نیز از clipArt ها دارد که برای کامل کردن طرح شما بسیار مفید خواهد بود.

سرویس doodlekit.com : این پایگاه اینترنتی نیز امکاناتی مانند آپلود فایل هایPDF و ورد و اکسل و انواع فرمت های تصویر را پشتیبانی میکند. همچنین میتوانید یک قالب زیبا از این آدرس انتخاب کنید و پایگاه اینترنتی اختصاصی خود را ایجاد نمایید. سایتی که با DoodleKit میسازید میتواند امکان RSS و سرچ در میان مطالب هم داشته باشد.

این مقاله به دست پایگاه طراحی سایت آماده گردیده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت رایگان , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت

ایجاد وب سایت مجانی ن



ایجاد وب سایت رایگان
این مطلب بدست وبسایت طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.
این روزها پایگاه های بسیاری هستند که امکان ایجاد یک تارنما مجانی را به شما میدهند و برای تاسیس کردن یک صفحه ی شخصی لازم نیست حتما یک وب سایت جداگانه برای خود ایجاد کنید. در ادامه برخی از این پایگاه های اینترنتی و امکانات آنها را معرفی میکنم:

خدمات سایت گوگل : یکی از بهترین و مطمئن ترین سرویس ها برای ایجاد تارنما شخصی است. امکان آپلود فایل ، تصویر و آهنگ را به شما میدهد و میتوانید با چند دقیقه وقت صرف کردن، یک وب سایت با آدرس دلخواه راه اندازی کنید. این سرویس برای معلمان و اساتید دانشگاه که نیازمند آپلود فایل های درسی هستند بسیار مناسب میباشد .


سرویس weebly.com : این وب سایت قالب های آماده ی خیلی زیادی دارد که میتوانید یکی را انتخاب کنید و آنرا مطابق میل خود تغییر دهید. این سایت اجازه آپلود انواع فایل را نیز به شما میدهد. همچنین میتوانید HTML سایت خود را بصورت دستی تغییر دهید و کدهای مد نظر خود را نیز به تارنما اضافه کنید.

خدمات VIVITI.com : این هم یک خدمات دیگر که اجازه اپلود فایل هایی تا حجم 100 مگابایت را به شما میدهد. همچنین قالب های مختلفی برای شروع دارد که با انتخاب یکی و تغییر آن میتوانید پایگاه اینترنتی خود را برپا کنید.

سرویس Site2You.com : این خدمات نیز امکان راه اندازی یک پایگاه مجانی را با کلی امکانات از قبیل ایجاد بخش خصوصی در سایت ، راه اندازی وبلاگ ، صندوق پستی، آپلود ویدئو و صوت ، افزودن نظرسنجس و ... براس شما گردآوری میکند . در این صفحه میتوانید قالب های موجود در این پایگاه اینترنتی را مشاهده نمائید.


این مطلب توسط پایگاه طراحی سایت ارزان تولید شده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت رایگان , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت

آموزش سی سی ان اید



تعمیرات لپ تاپف

و آموزش ccna و

در انتهای این دوره دانشجویان قادر خواهند بود:
    اصول شبکه های کامپیوتری را تشریح کنند
    اصول انتقال اطلاعات، محیط فیزیکی و دستگاههای ارتباطی شبکه های کامپیوتری را تشریح نمایند.
    از مدل OSI  استفاده کند و معماری های Ethernet , Token Ring, FDDI  و بی سیم را درک کنند.
    پروتکل های مهم شبکه های کامپیوتری مانند TCP/IP    و سرویس های آن را فرا گیرد.
    با پروتکل های قدیمی تر شبکه های کامپیوتری مثل IPX/SPX , Apple Talk  آشنا شود.
    پایه های ساختاری LAN  را درک کند.
    اصول Disaster Protection / Recovery   را بیاموزد.
    روش های عیب یابی و رفع عیب شبکه های کامپیوتری را بیاموزد و به کار بندد.







آموزش ccnp و آموزشگاه شبکه

آموزش icdl

به چه روش اعمال به جذب مشتری نماییم ث



چگونه اعمال به جذب مشتری کنیم

این مقاله توسر مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت و مرکز سئو آمابک تهیه شده است.

یکی از بهترین روش های جذب مشتری تبلیغات میباشد. قطعا استفاده از تبلیغات یکی از بهترین شیوه ها برای جذب مشتریان جدید و همچنین برندینگ اینترنتی است اما تبلیغات در هر شرایطی برای شما مشتریان جدید به همراه نخواهد داشت. در ابتدا نیاز است که تبلیغات شما در جهت اهدافی مشخص و خاص قرار داشته باشد. در مرحله بعد شما باید اعتماد مشتریان را جلب نمائید تا تبلیغات شما برایتان سود دهی به همراه داشته باشد .

کافیست در تبلیغات خود بزرگنمایی کرده و یا وعده های دروغین به مشتریان بدهید ، در این صورت شک نداشته باشید تبلیغات شما نه تنها اقدام به جذب مشتری نمی نماید بلکه باعث میشود وجهه نام تجاری شما نیز زیر سوال برود. برخی افراد تصور میکنند با بزرگنمایی و یا دادن وعده های دروغین میتوانند مشتریان زیادی بدست آورند اما واقعیت این است که امروزه مردم به هیچ عنوان فریب ظاهر تبلیغات و یا وعده های بزرگ را نمیخورند بلکه در انتخاب خود دقت بسیاری کرده و سرمایه خود را بابت تبلیغات دروغین از دست نمیدهند.