دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

ایجاد وب سایت مجانی ن



ایجاد وب سایت رایگان
این مطلب بدست وبسایت طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.
این روزها پایگاه های بسیاری هستند که امکان ایجاد یک تارنما مجانی را به شما میدهند و برای تاسیس کردن یک صفحه ی شخصی لازم نیست حتما یک وب سایت جداگانه برای خود ایجاد کنید. در ادامه برخی از این پایگاه های اینترنتی و امکانات آنها را معرفی میکنم:

خدمات سایت گوگل : یکی از بهترین و مطمئن ترین سرویس ها برای ایجاد تارنما شخصی است. امکان آپلود فایل ، تصویر و آهنگ را به شما میدهد و میتوانید با چند دقیقه وقت صرف کردن، یک وب سایت با آدرس دلخواه راه اندازی کنید. این سرویس برای معلمان و اساتید دانشگاه که نیازمند آپلود فایل های درسی هستند بسیار مناسب میباشد .


سرویس weebly.com : این وب سایت قالب های آماده ی خیلی زیادی دارد که میتوانید یکی را انتخاب کنید و آنرا مطابق میل خود تغییر دهید. این سایت اجازه آپلود انواع فایل را نیز به شما میدهد. همچنین میتوانید HTML سایت خود را بصورت دستی تغییر دهید و کدهای مد نظر خود را نیز به تارنما اضافه کنید.

خدمات VIVITI.com : این هم یک خدمات دیگر که اجازه اپلود فایل هایی تا حجم 100 مگابایت را به شما میدهد. همچنین قالب های مختلفی برای شروع دارد که با انتخاب یکی و تغییر آن میتوانید پایگاه اینترنتی خود را برپا کنید.

سرویس Site2You.com : این خدمات نیز امکان راه اندازی یک پایگاه مجانی را با کلی امکانات از قبیل ایجاد بخش خصوصی در سایت ، راه اندازی وبلاگ ، صندوق پستی، آپلود ویدئو و صوت ، افزودن نظرسنجس و ... براس شما گردآوری میکند . در این صفحه میتوانید قالب های موجود در این پایگاه اینترنتی را مشاهده نمائید.


این مطلب توسط پایگاه طراحی سایت ارزان تولید شده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت رایگان , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.