دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

استفاده بسیار زیبا از فنگ شویی در اتاق خواب

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای منزل نه تنها در زیبایی دکوراسیون منزل نقش مهمی دارند بلکه در روحیه افراد خانواده نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. در این مطلب میتواننید اصول کاربردی در انتخاب بهترین رنگ برای دیوار را بیابید.

از تفاوتهای موجود در منزل از نظر اندازه و نوع دیوارها برای ایجاد یک فضای جالب توجه در منزل استفاده کنید. بهره گرفتن از رنگهای محو و خسته کننده بر روی تمام دیوارهای خانه می تواند باعث شود که محیط خانه ضعیف و ناراحت کننده به نظر برسد در حالی که استفاده از رنگهای متوسط می تواند باعث ایجاد یکنواختی و خستگی در منزل شود. در عین حال استفاده یکدست از رنگهای تیره و طیف های سنگین نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا باعث ایجاد فضای افسرده و تاریک می شود. این در حالیست که استفاده از ترکیب رنگها، فضایی پویا و دکوراسیونی نشاط آور خلق خواهد کرد.

 زمانی که اتاقهای مختلف را با رنگهای مختلف رنگ می زنید. فضای بین اتاقها، مانند راهروها و پله ها را به رنگهای متمایل به خاکستری روشن رنگ آمیزی کنید تا یک حس انتقال – در یک نقطه به نقطه دیگر- در بیننده ایجاد شود.

برای تمام خانه یک رنگ اصلی انتخاب کنید و سپس طیف های مختلف آن را در بخشهای مختلف منزل مورد استفاده قرار دهید. این رنگ اصلی می تواند در مهمترین قسمت خانه، رنگ غالب باشد در حالی که در بخشهایی که از اهمیت کمتری برخوردارند باید به عنوان طیف زیر مجموعه طیف اصلی مورد استفاده قرار گیرد. در انتخاب طیفهای تابع اصلی برای هر اتاق می توانید به رنگ و طرح اثاثیه آن محل توجه کنید. این تکنیک در عین استفاده از یک طیفهای مختلف یک رنگ باعث ایجاد هماهنگی در بین بخشهای مختلف خواهد شد.

اگر خودتان نمی توانید در انتخاب رنگ تصمیم بگیرید با یک طراح محلی، دکوراتور یا مشاور رنگ تماس بگیرید. آنها به شما کمک می کنند که فضای خود را بهتر و از نگاهی دیگر ببینید. رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد.

برای اسباب و لوازم رنگ آمیزی از قبیل برس ها و غلتانک های مناسب کمی بیشتر هزینه کنید. ابزار با کیفیت نه تنها باعث می شوند دوام رنگ بیشتر شود بلکه کمک می کنند رنگ بهتر به دیوار بچسبد و احتمال ماندن تارهای غلتانک و مویه های برس بر روی دیوار کمتر خواهد بود.

پایه ی رنگی متناسب با شرایط محیط انتخاب کنید.پایه های رنگی مختلف برای کاربری های مختلف وجود دارد و هرکدام فرمولی دارند که متناسب با آن محیط است. برای مثال برای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه پایه ی رنگی ای را انتخاب کنید که اجزای ضدمیکروب دارد که باعث می شود در برابر کپک و قارچ مقاوم باشد. اگر می خواهید نمای خارجی را رنگ بزنید، رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد، در نتیجه رنگ ها محو نمی شوند.

رنگهای روشن باعث می شوند فضا گسترده تر و بازتر به نظر بیاید. رنگهای روشن اتاقها را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند. رنگهای تیره پیچیده تر و گرم تر هستند و باعث می شوند اتاقهای وسیع صمیمانه تر و دنج تر به نظر برسند.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون آشپزخانه زیبا }

عنوان : طراحی داخلی  زیبا آشپزخانه }

دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید

با طراحی دکوراسیون داخلی آرامش بخش و بدون استرس میتوانید دکوراسیون داخلی خانه خود راب هبهترین شکل طراحی کنید.

وقتی به خانه شخصی می روید اولین مکانی که توجه شما را جلب می کند، پذیرایی یا اتاق نشیمن است. طراحی های مدرن امروزه این مکان را تبدیل به محیطی برای بحث و گفتگو ارتباطات و سرگرمی کرده است. در دکوراسیون اتاق نشیمن می توانید با ایجاد مبلمان راحتی، رنگ های شفاف و مدرن محیط پذیرایی را جوری درست کنید که هر کسی با بودن در آن احساس آرامش و راحتی کند. بعلاوه خود شما هم با داشتن چنین فضایی از نشان دادن آن به مهمانانتان احساس رضایت و خشنودی می کنید. برای طراحی اتاق پذیرایی متفاوت که حس خاصی را در مهمانانتان ایجاد کند یکی از بهترین گزینه ها وجود سقف اوج گیرنده ( شیروانی مانند) است:

این نوع سقف ها باعث ایجاد حس در ارتفاع بودن به افراد می شود برای عمیق تر کردن این حس در دکوراسیون اتاق پذیرایی بهتر است کاناپه های زاویه دار کوتاه قد را انتخاب کنید و با قرار دادن صندلی های تک فریم مدرن از یکنواختی دوری کنید.

گل ها و گیاهان، زندگی و رنگ ارگانیک به خانه ی شما می آورند که هم لذت بخش و هم سودمند است. بسیاری از ما در رسیدگی و تغذیه ی گیاهان خانگی اهمال می ورزیم. پس چرا گیاهان یا کاکتوس هایی انتخاب نکنیم که مقاوم و کم مراقبت هستند و سبزی و طراوت خود را همواره سخاوتمندانه عرضه می کنند؟

ممکن است در مرکز یک شهر بزرگ زندگی کنید اما هم چنان می توانید با افزودن مصالح طبیعی مانند چوب های روستیک در دکوراسیون منزل تان، از آرامش طبیعت الهام بگیرید و ارتباط خود را با آن حفظ کنید. رنگ ها، بافت و گرما و صمیمت این مصالح فضای شما را اصیل، واقعی و آرامش بخش می کند و آن جا را به مکانی دوست داشتنی و انرژی بخش تبدیل می نماید.

پرده های شفاف و پنل های وال، حسی سبک و بی وزن دارند که به هر خانه ای لطافت می بخشند. این پرده ها نور زیبای روز را به فضای شما وارد می کنند و در عین حال چشم انداز نه چندان دلچسب بیرون را می پوشانند.
 البته اگر منزل شما به یک منظره ی زیبا دید دارد، ممکن است بخواهید از این مناظر لذت ببرید. اما اگر در جوار یک جاده ی شلوغ یا پارکینگ همسایه ها هستید، حریر ها به عنوان پوشش پنجره به شما احساس آرامش می دهند.

روشنایی و درخشش ملایم شمع هر فضایی را زیباتر و آرام تر می کند و سوسوی شعله ها می تواند یک نقطه ی کانونی آرام بخش جایگزین تلویزیون باشد. تعداد زیادی شمع روشن کنید و از خیره شدن به آن ها لذت ببرید و ببینید چقدر آرامش پیدا می کنید.

اشیا را بر حسب رنگ یا جنس شان در کنار هم بچینید و ظاهری زیبا خلق کنید. حتی قطعات کاملا متفاوت هنگامی که در یک طیف رنگی یا سبکی چیده می شوند، هماهنگ به نظر می رسند. پس اگر کلکسیونر هستید، یکی از شرایط آرامش در خانه را دارید.

مشاهده می کنید که آجرهای نمایان شده در سقف چگونه محیط شگف انگیزی را درست کرده که هر فردی را در پذیرایی در خود غرق می کند. توجه داشته باشید که در مقابل طراح چگونه با استفاده از رنگ خنثی و چیدن کاناپه های و لوازم ساده بدور از خطوط پیچده وشلوغ نوعی تضاد در محیط را بوجود آورده است.

بسیار معدود اتفاق می افتد که در حال پذیرایی از رنگ تیره استفاده شود چرا که رنگ سیاه بیشتر حس خصوصی  و رسمی بودن محبط را نشان می دهد اما استثنائی هم وجود دارد که میتوان در طراحی داخلی اتاق نشیمن از رنگ تیره استفاده کرد:

تنها در موردی که میزان زیادی از نورهای طبیعی درمحیط وجود دارد می توان از رنگ تیره در طراحی اتاق پذیرایی استفاده کرد چرا که با ترکیب کفی ها روشن از چوب می توان  پذیرایی گرمی را برای مهمانان بوجود بیاورید.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات فتوکپی و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش شبکه  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

پر پول ترین و برترین مشاغل در کانادا

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.


مهم ترین نکته ای که در هنگام تصمیم گیری برای اقدام جهت اخذ اقامت کانادا باید به آن توجه کنید ،این است که بطور آگاهانه شغل  خود را در کانادا انتخاب کنید و در مورد اینکه آن شغل با سبک زندگی شما هماهنگی دارد و نیاز های خانواده شما را از لحاظ مالی برطرف می کند تحقیق کنید.در این مقاله سعی شده است که به معرفی پر درآمدترین مشاغل کانادا بپردازیم.از افراد غیر تحصیل کرده اما ماهر تا استادان دانشگاه لیست مشاغل برتر کانادا که در زیر درج شده است را بررسی کنند تا بتوانند بازار کار کانادا را بهتر بشناسند. اگر در هر کدام از این مشاغل استعداد پیشرفت داشتید می‌توانید به آینده ای بهتر امیدوار شوید.

 

 

۱- مدیر مالی

نیاز نیروی کاری در زمینهٔ مدیریت مالی هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی احساس می‌شود و کارفرمایان در جستجوی کسانی هستند که کاملاً «با پیچیدگی‌های مدیریت مالی آشنایی داشته باشد. اگر در این زمینه تخصص دارید و به زبان‌های خارجی مسلط هستید خیلی بیشتر مورد توجه کارفرمایان قرار می‌گیرید.».

۲- پرستار

بالا رفتن سن جمعیت کانادا دلیل بر نیاز این کشور به نیروی کار در زمینهٔ پرستاری می‌باشد. فرصت‌های شغلی زیادی در زمینهٔ پرستاری برای پرستارانی که تحصیل کرده‌اند و تجربه کاری مرتبط دارند وجود دارد.
میزان حقوق و درآمد پرستاران در کشور کانادا ، حاصل مذاکرات اتحادیه های صنفی بوده و به همین دلیل میانگین درآمد پرستاران در ایالات گوناگون متفاوت است. به عنوان مثال استان بریتیش کلمبیا دارای بالاترین درآمد برای پرستاران است. درآمد پرستاران در کانادا به عواملی چون ایالت، خصوصی بودن یا عمومی بودن محل کار و شیفت کاری بستگی دارد.

۳-مشاغل فنی و حرفه ای

اگر شما به دنبال شغل اداری نیستید، اما درآمد متوسط رو به بالایی را می‌خواهید، این بخش شامل حال شما می‌شود. در این بخش کمبود نیروی کار به چشم می‌خورد، مثلاً «در بخش خدمات (آشپز و باغبان)، در بخش ساختمان سازی (برق‌کار، نجار و لوله کش)، در بخش حمل و نقل (تکنسین حمل و نقل هوایی، تکنسین خدمات خودرو) و در بخش تولیدی (مکانیک صنعتی) نیاز است.».
چهل درصد از مشاغل جدید که در دو دههٔ گذشته آغاز بکار کرده‌اند مربوط به این بخش حرفه ای می‌شوند.

۴- مدرس آموزشگاه های فنی و دانشگاه‌ها

زیاد شدن فرصت‌های کاری برای تحصیل نکرد گان آموزش دیده به معنای داغ شدن بازار کار استادان مدارس فنی حرفه ای و کارآموزی است.
در حال حاضر تعداد این مشاغل بیشتر از تعداد متقاضیان است، مخصوصاً «با در نظر گرفتن آمار بازنشستگان در سال‌های آینده و افزایش بودجهٔ دولت این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد.».
شکوفایی در این زمینه بدان معنی است که به مدرسانی جهت تدریس در دانشکده ها، CEGEP کبک، موسسه های فنی و دیگر آموزشگاه های حرفه ای نیاز می باشد.
چه انتظاری دارید: تعداد فرصت های شغلی که ایجاد می شود، بیشتر از تعداد افراد مشتاق و مستعد برای انجام آن کار باشند، به خصوص همراه با بازنشستگی در سال های آتی باشد و گذشته از این، دولت میزان بودجه بیشتری اختصاص دهد.


۵- دندان پزشکان و بهداشت کاران دهان و دندان

برای دستیابی به حرفهٔ دندان‌پزشک یا بهداشت کار دهان و دندان باید راه طولانی و سختی را در زمینهٔ تحصیل بگذرانید، دانشگاه های زیر ارائه گر این رشتهٔ تحصیلی هستند:

۱- University of Manitoba
۲- Dalhousie university
۳- University of British Columbia
۴- University of Alberta


۶- مدیران IT

رکود اقتصادی در صنعت کامپیوتر در سال ۲۰۰۱ خدشه ای به این زمینهٔ شغلی وارد نکرده است. رشد درآمدی نیز متوسط رو به بالا است.

۷- استادان دانشگاه

بسیاری از افراد هستند که برای ورود به بازار کار به تحصیل می‌پردازند آن‌ها به دنبال دستیابی به تخصص هستند و نیاز به استاد دانشگاه در هر برهه ای از زمان احساس می‌شود. چشم انداز این زمینهٔ شغلی برای کسانی که Ph.D دارند در آینده خوب پیش بینی می‌شود.

۸- مدیران منابع انسانی

نیاز نیروی کار در این زمینهٔ شغلی رو به افزایش است و در آینده هم به همین قدرت باقی خواهد ماند.

۹- داروساز

افزایش جمعیت و همچنین بالا رفتن سن افراد نشان گر نیاز بیشتر به مشاغل مربوط به این زمینه است. داروخانه های بیمارستان‌ها و داروخانه های در سطح شهرها نیروی کار متخصص در این زمینه و همچنین مهاجرین آموزش دیده را جذب می‌کنند. از داروسازهای بیمارستان گرفته تا داروفروشی های نزدیک به محل زندگی شما، شاهد آن هستیم که میزان تقاضا برای دارو در حال افزایش است و از آن جا که میزان تقاضا در این زمینه زیاد است، مهاجرانی که در این زمینه مهارت های لازم را کسب کرده اند می توانند به این شغل حیاتی بپردازند و بسیاری از داروفروش ها به صورت خوداشتغالی مشغول به فعالیت هستند – آن ها صاحب داروفروشی خود می باشند.

۱۰- مشاغل آزاد و کسبه

اگر نیاز به درآمد بالا ندارید و نمی‌خواهید تحت زمان مشخصی کار کنید این زمینهٔ شغلی برای شما مناسب است اما حتماً باید تحصیلاتتان در حد دبیرستان باشد. فروشگاهی را انتخاب کنید که کار در آنجا را دوست خواهید داشت، باید مهارت کار گروهی را بلد باشید و با کامپیوتر آشنایی داشته باشید.

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.

زندگی در آمریکا یا کانادا, کدام بهتر است؟

عنوان: زندگی در آمریکا و ثبات هزینه های روزمره در آمریکا

این مقاله درمورد مهاجرت به کانادا می باشد.

زندگی در آمریکا و هزینه های روزمره آن بسته به این که در کدام منطقه از آمریکا, کدام منطقه شهری یا روستایی هستید بسیار متفاوت است.بسیاری از اعدادی که در این مقاله آورده شده است بر اساس یک میانگین کلی از سراسر ایالات متحده آمریکا است, پس امکان دارد که تفاوت زیادی بین برخی از قیمت ها وجود داشته باشد.به عنوان مثال در غرب ایالت متحده ( اوهایو, ایندیانا, ایلینوی و غیره) قیمت های آورده شده بسیار پایین تر از قیمت های که در ایالت های نیو انگلند ( رود آیلند, ماساچوست, مین, نیو همپشایر, کنتیکت و غیره ) می باشد.شما می توانید روی کمک های دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید برای تامین هزینه های زندگی دانشجوییتان در طول سال حساب باز کنید.در ادامه ریزی به صورت تقریبی از هزینه های کلی و جزئی زندگی در آمریکا برای شما آماده کرده ایم.تمام هزینه های آورده شده در متن بر اساس دلار آمریکا می باشد.

مسکن و خدمات :

یکی از مواردی که شما در طول دوران زندگیتان مجبور به تغییر آن هستید مسکن است.اجاره آپارتمان در آمریکا به طور متوسط از 500 دلار برای یک آپارتمان یک خوابه خارج از شهر و 1500 دلار برای یک آپارتمان 3 خوابه در مناطق مرکزی شهر به صورت ماهیانه هزینه دارد.هزینه اجاره مسکن در آمریکا می تواند با توجه به اضافه شدن هزینه آب و برق که شامل اجاره می شود متفاوت باشد.در مورد شرایطی که در قرار داد اجاره خانه نوشته شده است با یک فرد با تجربه مشورت نمایید.هزینه های برق, گاز و اینترنت و ... در شرایط مختلف متفاوت است و شما می توانید با رعایت نکاتی آنها را پایین تر آورید.در ادامه ریزی از این هزینه ها را می توانید ببینید.

هزینه های برق :

هزینه های برق در آپارتمان ها بسته به متراژ آپارتمان متفاوت است.این هزینه در آمریکا بین 50 تا 100 دلار به صورت ماهیانه می باشد.اگر سیستم گرمای آپارتمان شما هم با استفاده از برق کار کند هزینه های شما تا 150 دلار هم بالا می رود.

زندگی در آمریکا و هزینه های زندگی در آمریکا

هزینه های گاز :

اگر از گاز فقط برای پخت و پز استفاده شود این هزینه به صورت ماهیانه بین 10 تا 15 دلار است اما اگر از گاز برای گرم کردن آپارتمان استفاده کنید, این هزینه می تواند بین 50 تا 100 دلار در ماه باشد.

هزینه اینترنت :

میانگین این هزینه در ماه به 45 تا 50 دلار می رسد.

خدمات تلفن همراه :

حداکثر خدمات به طور متوسط, هزینه ی ماهیانه 50 دلار را در بردارد.اگر شما از خدمات اینترنت تلفن همراه هم استفاده کنید این عدد می تواند به 100 دلار در ماه هم برسد.

هزینه های آب و فاضلاب و دفع زباله :

این هزینه معمولا زیر مجموعه اجاره خانه می باشد و به عهده صاحب خانه میباشد.این هزینه به دلیل اینکه صاحب خانه باید این مبلغ را برای کل ساختمان پرداخت کند بر عهده مستاجر نمی باشد.اگر شما پرداخت این هزینه را به عهده گرفته اید, باید بدانید که سازمان شهرداریها معمولا هزینه 50 تا 75 دلار را در برای سه ماه دریافت می کنند.این مبلغ البته برای منطقه ای که شما در آن زندگی می کنید متفاوت است.

زندگی در آمریکا برای شما به صورت ماهیانه هزینه ای در حدود 1000 تا 1500 دلار برای مسکن, آب,برق و گاز و ... در بر دارد.

هزینه های درمانی در آمریکا :

هر چقدر که هزینه مواد خوراکی در کشور آمریکا پایین است، هزینه هایی همچون تعمیرات، بیمه خودرو و خدمات درمانی بسیار بالا می باشد.به همین علت است که مردم آمریکا به مقوله پیشگیری اهمیت می دهند و به ططور مداوم ورزش می کنند.اگر بیمه در مانی نداشته باشید، یک سرماخوردگی معمولی و آمپول آنتی بیوتیک برای شما در حدود 110 دلار هزینه دارد. اگر هم به بستری در بیمارستاننیاز باشد, به عنوان مثال برای یک جراحی آپاندیس در حدود 2 تا 3 هزار دلار برای شما هزینه دارد. هرچند که در این کشور بیمه های درمانی تا 80 درصد هزینه های درمانی را پوشش می دهند.

یکی از راه های اقامت کانادا ادامه تحصیل در این کشور می باشد

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

عوارض و فواید مصرف گوشت قرمز!

عنوان: چگونه جلوی سفید شدن موها را بگیریم؟


این مقاله درمورد مدلهای مختلف عکس هنرمندان می باشد.

خوردن فیبر غذایی کافی برای سالم ماندن، داشتن بهترین احساس و حفظ یک وزن سالم ضروری است. ۲۱ تا ۳۸ گرم فیبر در روز، مقدار توصیه شده‌ای است که شما باید مصرف کنید. اگر شما خانمی با سن ۵۱ یا بالاتر هستید، به ۲۱ گرم فیبر در روز نیاز دارید. خانم‌های ۵۰ سال یا جوان‌تر باید ۲۵ گرم در روز مصرف کنند. اگر شما مردی با سن ۵۱ یا بالاترهستید، به ۳۰ گرم فیبر در روز نیاز خواهید داشت. مردان ۵۰ سال و جوان تر به ۳۸ گرم فیبر در روز نیاز دارند.

فیبر در میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات، غلات صبحانه پر فیبر، پاپ کورن، آجیل و دانه‌ها وجود دارد.

کار سختی است که بدانید فیبر کافیم صرف می‌کنید یا نه، اما چند نشانه هستند که می‌توانند نشان دهند فیبر مصرفی شما بیش از حد کم است.
۱. شما همیشه یبوست دارید

اگر همیشه یبوست دارید، ممکن است افزایش فیبر در رژیم غذایی شما راه حل این مشکل باشد. از آن‌جا که فیبر، ادرار شما را حجیم کرده و زمان عبور مواد غذایی از درون دستگاه گوارش را افزایش می‌دهد، یک رژیم غذایی با فیبر بالا به اجابت مزاج منظم شما کمک خواهد کرد. سایر علل یبوست عبارتند از داروهایی که مصرف می‌کنید، کم آبی بدن، عدم فعالیت بدنی، سندرم روده تحریک پذیر یا باردار بودن. با این‌حال، افزایش مصرف فیبر شما هنوز هم باید به کاهش یبوست کمک کند.
۲.‌شما همیشه گرسنه هستید

فیبر محلول به هضم آرام کمک کرده و باعث می‌شود به مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. اگر متوجه شدید که در طول روز دائما هوس تنقلات می‌کنید، فیبر وعده‌های غذایی و میان وعده‌هایتان را افزایش دهید تا شما را به مدت طولانی‌تری سیر نگه دارند. سعی کنید مصرف میوه، سبزی و غلات کامل را افزایش دهید یا یک میان وعده‌ی با فیبر بالا مانند سیب، هویچ و دیپ، بادام یا پاپ کورن (بدون کره) بخورید. این کارهمچنین به شما کمک خواهد کرد وزن متناسبی داشته باشید.
۳. اضافه وزن دارید

اگر اضافه وزن دارید، ممکن است به این خاطر باشد که مواد غذایی با فیبر بالا نمی‌خورید. مواد غذایی سرشار از فیبر مانند میوه‌ها، سبزیجات و غلات سبوس‌دار، سالم‌تر از مواد غذایی کم فیبر هستند. از آن‌جا که مواد غذایی با فیبر بالا به شما کمک می‌کنند که به مدت طولانی‌تری سیر بمانید، استفاده از آن‌ها در صورتیکه سعی دارید وزن کم کنید، ضروری خواهد بود. مواد غذایی با فیبر بالا معمولا به زمان جویدن بیشتری نیاز دارند که باعث می‌شود شما آهسته‌تر غذا بخورید، در نتیجه به بدن‌تان فرصت می‌دهد که تشخیص دهد سیر شده است. این امر می‌تواند به جلوگیری از پرخوری کمک کند.
۴. شما میوه، سبزی یا غلات سبوس‌دار زیادی مصرف نمی‌کنید

اگر در حال حاضر میوه،سبزی یا غلات کامل زیادی مصرف نمی‌کنید پس به احتمال زیاد از رژیم غذایی‌تان، فیبر کافی دریافت نخواهید کرد. این مواد غذایی قسمت اعظم فیبر غذایی اکثر افراد را تأمین می‌کنند. مواد غذایی پرفیبر دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید انتخاب کنید، با این‌حال میوه ها، سبزیجات و غلات کامل، یک بخش اساسی از یک رژیم غذایی سالم و حفظ یک وزن مناسب هستند. مکمل‌های فیبر نیز موجودند اما دریافت فیبر شما از مواد غذایی، مطلوب‌تر است. قبل از مصرف یک مکمل فیبر، همیشه با پزشک‌تان مشورت کنید.
۵. فیبر غذایی شما بسیار کم است

اگر فیبر غذایی روزانه شما بیش از حد پایین باشد، مسلما به فیبر بیشتری نیاز دارید. برای اینکه مطمئن شوید در حال حاضر چه مقدار فیبر می‌خورید یا آیا مقدار توصیه شده روزانه را دریافت می‌کنید یا نه، یک راه حل وجود دارد. می‌توانید از جدول‌های غذایی آنلاین استافده کنید که به شما امکان می‌دهند محتوای تغذیه‌ای (از جمله فیبر) رژیم غذایی فعلی‌تان را مشاهده و دنبال کنید.

در این مقاله اشاره ای به سایت های جوک و لطیفه شده است

آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو