دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

استان نیوبرانزویک در کانادا و برنامه مهاجرتی آن

عنوان: استان نیوبرانزویک در کانادا و برنامه مهاجرتی آن

این مقاله درمورد  راه های گرفتن اقامت سوئد می باشد.


متقاضیان برای نامزدی در رده کسب و کارمنطقه ای، لازم است :۱. ایجاد یک سرمایه گذاری شخصی حداقل ۲۰۰۰۰۰ دلار کانادابرای ایجاد و یا برای خرید ویا گسترش یک بیزینس دارای شرایط در هر نقطه از ایالت بریتیش کلمبیا در خارج از منطقه شهری ونکوور و یا منطقه شهری ابستفرد( Abbotsford)۲. ایجاد حداقل یک شغل جدید برای شهروند کانادایی یا مقیم دائم.

 ۳. مالکیت حداقل یک سوم (%۳/۱ ۳۳) از سهام یک کسب و کارفعال.۴. فراهم کردن مشارکت فعال و مدیریت روز به روز و مداوم کسب و کار.۵. نشان دهند که آنها:

    مهارت و تجربه لازم برای ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار اقتصادی مقرون به صرفه در استان بریتیش کلمبیا دارند؛
    سرمایه خالص شخصی حداقل ۴۰۰۰۰۰ دلار کاناداکه ازراه قانونی به دست آمده،دارند؛
    وجوه شخصی کافی را برای سرمایه گذاری مورد نیازدارند؛
    می توانند یک طرح کسب و کار عملی ارائه دهند؛


۶. امضاء توافقنامه اجرائی(عملکرد) با استان بریتیش کلمبیا .۷. امضاء قرارداد سپرده گزاری با استان بریتیش کلمبیا ، اگر که آنها به دنبال نامزدی پیگیری سریع می باشد.

نکته : درخواستهای رده کسب و کار منطقه ای به متقاضی اصلی محدود شده است. هیچ خارجی از کارکنان کلیدی اساسی نمی تواند به عنوان همراه متقاضیان نامزدی شامل درخواست شود.گروه پروژه های استراتژیک به شرکت های خارجی کنترل شده درایجاد یک کسب و کار واجد شرایط در بریتیش کلمبیا، با ورود به موقع کارمندان خارجی کلید های مدیریتی ، حرفه ای و فنی، تا حد اکثر۵ نفردر هر شرکت، که قصد اقامت دائم کانادا و اقامت درایالت بریتیش کلمبیا دارند،کمک می کند.متقاضیان برای نامزدی در رده پروژه های استراتژیک، لازم است :

۱. ایجاد حداقل سرمایه گذاری ۵۰۰۰۰۰ دلار.

۲. ایجاد حداقل سه شغل مناسب برای شهروند کانادا یا مقیم دائم دربریتیش کلمبیا برای هر متقاضی نامزدی که توسط این شرکت ارائه شده است.

۳. . نشان دادن سابقه ای از شیوه های کسب و کار خوب و عملکرد یک بزینس موفق در خارج از کانادا که مربوط به کسب و کار ارائه شده باشد.

۴. ایجاد یا خرید و توسعه کسب و کار واجد شرایط در هر نقطه از ایالت بریتیش کلمبیا.

۵. ترکیب یک شرکت کانادایی فرعی (تابع ) و یا ثبت نام شرکت های فرا استانی در بریتیش کلمبیا برای انجام کسب و کار پیشنهادی .

۶. نشان دهند که متقاضیان نامزدی پرسنل ارشد واجد شرایطی هستند که وجود آنها برای ایجاد و یا گسترش و راه اندازی کسب و کار ارائه شده در بریتیش کلمبیا، لازم است.

۷. امضاء توافقنامه اجرائی(عملکرد) با استان بریتیش کلمبیا.

نکته:

لازم به ذکر است گزینه پیگیری سریع برای کاندیداهای نامزد در رده پروژه های استراتژیک در دسترس نیست.

 
کسب وکار (تجارت) واجد شرایط در این برنامه به چه معنی است؟

برنامه استانی ایالت بریتیش کلمبیا تنها درخواستهایی را برای ایجاد و یا خرید و توسعه کسب و کار،در نظر می گیرد که واجد شرایط معیارهای زیر باشد:

۱. بزینس باید به گونه ای عمل کند که کسب سود از درآمد فعال از عرضه محصولات / خدمات،هدف اصلی آن باشد.

۲. کسب و کار باید پتانسیل بالایی برای پایداری تجاری داشته باشد.

۳. کسب و کار باید پتانسیل لازم برای ایجاد منافع قابل ملاحظه اقتصادی برای بریتیش کلمبیا ،از طریق همکاری در یک یا چندین موارد زیر را داشته باشد:

    افزایش صادرات کالا / خدمات؛
    افزایش ارزش افزوده تولید، پردازش، و یا فعالیت منابع اولیه؛
    افزایش گردشگری بریتیش کلمبیا؛
    افزایش تحقیق و توسعه و تجاری سازی فن آوری؛
    ایجاد روش های نوآورانه برای کسب و کارهای سنتی؛
    ارائه خدماتی برای بازار محروم منطقه ای؛
    انتقال مهارت، فن آوری، و دانش به بریتیش کلمبیا.






دراین مقاله درمورد مهاجرت اشاره ای شده است.

راهنمای انتخاب انواع صندلی اداری، مدیریتی و کارمندی

عنوان: راهنمای خرید انواع صندلی اداری، مدیریتی و کارمندی

صندلی اداری,خرید صندلی اداری,قیمت صندلی اداریمبلمان و طور خاص صندلی اداری مهمترین عنصر در دفتر کار شما هستند. زیرا علاوه بر اهمیت ظاهری و طراحی محل کار، تمام افراد مجموعه ساعت ها بر روی این صندلی ها می نشینند.انواع صندلی اداری از جمله صندلی مدیریتی, صندلی کارمندی و صندلی های انتظار و غیره برای چیدمان اداره و محل کار شما مهیا هستند.قبل از خرید صندلی اداری باید به نکات زیادی توجه داشت. یکی از مهمترین موارد هماهنگ بودن پشتی صندلی با فرم کمر شماست. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع و دیگر بخش های صندلی. شما می توانید از طرق فروشگاه آنلاین صندلی مدیریتی و کارمندی انواع محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایید و اقدام به خرید کنید.

قیمت صندلی اداری به عوامل بسیار زیادی از شرکت سازنده تا متریال مصرف شده و امکانات صندلی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت صندلی مدیریتی و کارمندی می توانید از برند های معتبر و یا فروشگاه های اینترنتی صندلی استعلام کنید.

ساعت های متوالی نشستن پشت میزکار، تماشای تلویزیون یا گفت و گپ های خانوادگی و دوستانه یا سفر به وسیله اتومبیل باعث تشدید کمردرد کسانی می شود که به دلایل مختلف از این درد رنج می برند. رعایت ارگونومی در مبل و صندلی باعث می شود که این مسئله به حداقل کاهش پیدا کند اما کمتر صندلی حکم صندلی طبی مناسب برای این گروه از افراد را دارد و بیشترطراحی ها به پیشگیری از آسیب های کمر کمک می کند.

میز آشپزخانهکمپانی Spine Design Ltd در دوبلین با تحقیق و تمرکز برروی این مسئله صندلی های خاصی را برای مبتلایان به کمردرد کرده که به گفته خود این شرکت تا حد زیادی توانسته برای این گروه مفید واقع گردد و افراد بتوانند ساعت ها بدون درد کمر روی این نشیمن ها سپری کنند. این دستاورد مهم به وسیله طراحی که موجب می شود کمترین فشار به ستون فقرات وارد شود به دست آمده.

چیدمان آشپزخانه

 

منبع: راهنمای خرید انواع صندلی اداری، مدیریتی و کارمندی

راز داشتن دندان‌هایی سفید و درخشان!!

عنوان: عجیب‌ترین مکان های کره زمین!!

 

زوج های موفق!کسانی که در هالیوود و صنعت سرگرمی فعال هستند، چندان به داشتن ازدواج‌های بادوام شهرت ندارند.اما در این بین زوج‌های انگشت‌شماری هم هستند که توانسته‌اند به خوبی عشق و شهرت را زیر یک سقف نگاه دارند.
در گزارشی شما را با زوج های موفق هالیوود آشنا می کند:جف و سوزان بریجز سر صحنه فیلمبرداری فیلم Rancho Deluxe با یکدیگر آشنا شدند.

سوزان در آن زمان در یکی از کافه‌های نزدیک کار می‌کرد. این دو در سال ۱۹۷۵ با هم ازدواج کردند و حاصل این زندگی مشترک بادوام سه دختر بوده است.

استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۱ با کیت کپ‌شاو ازدواج کرد. آشنایی این دو با هم سر فیلمبرداری فیلم “ایندیانا جونز و معبد مرگ” رخ داد. این زوج دارای هفت فرزند هستند که دو تن از آنها به فرزندخواندگی پذیرفته شده‌اند. کپ‌شاو و اسپیلبرگ هر کدام از ازدواج‌های پیشین‌‌شان دارای یک فرزند هستند.زوج های موفق!تام هنکس و ریتا ویلسون در سال ۱۹۸۸ با هم ازدواج کردند. آنها دارای دو فرزند مشترک هستند و دو فرزندی که تام هنکس از ازدواج پیشین‌اش داشته است. تام هنکس که به گفته خودش از خانواده‌ای از هم گسیخته می‌آید، به خاطر عشقی که به ریتا ویلسون داشت، مذهبش را به کلیسای ارتدوکس شرقی تغییر داد.

زوج های موفق!کلی پرستون و جان تراولتا از سال ۱۹۹۱ در کنار یکدیگر هستند. آنها صاحب دو پسر و یک دختر شدند. پسر بزرگ آنان در سال ۲۰۰۹ در سن ۱۶ سالگی درگذشت.
زوج های موفق!کالین فرث تا زمان دریافت اسکار در سال ۲۰۱۱ برای فیلم “سخنرانی پادشاه” با موفقیت زندگی خصوصی‌اش را از انظار عموم دور نگاه داشته بود. با دریافت این جایزه معتبر او و همسرش لیویا به سوژه‌ای داغ برای خبرنگاران و پاپاراتزی‌ها تبدیل شدند. لیویا یک مستندساز اهل ایتالیاست که در سال ۱۹۹۷ با کالین فرث ازدواج کرد. آنها دو فرزند دارند. محل سکونت این خانواده میان بریتانیا و ایتالیا جابه‌جا می‌شود
زوج موفق!درادامه اسامی زوج های موفق دیگر ذکرشد ه است:
ویل اسمیت و همسرش جیدا پینکت در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند. این دو سه فرزند دارند.


وارن بیتی تا زمانی که با آنت بنینگ آشنا شد، به شکستن قلب در هالیوود شهرت داشت. اما آشنایی با بنینگ موجب شد که او سرانجام عشق زندگی‌اش را پیدا کند و در سال ۱۹۹۲ با او پیوند زناشویی ببندد. این زوج اکنون ۴ فرزند دارند.
گلدی هاون و کرت راسل از سال ۱۹۸۳ تا کنون عاشقانه در کنار هم زندگی می‌کنند. گلدی هاون پیش از آشنایی با کرت راسل دو بار ازدواج کرده و دارای دو فرزند بود. این زوج دارای یک فرزند مشترک هستند.
کیرا سجویک و کوین بیکن از سال ۱۹۸۷ تا کنون با هم هستند. آنها دو فرزند دارند که همانند والدین‌شان در صنعت سینما مشغول به کار شده‌اند. شاید رمز ماندگار بودن ازدواج سجویک و بیکن را بتوان در این دانست که آنها در کارنامه‌ حرفه‌ایشان فراز و فرود یکسانی داشته‌اند.
کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس یکی از مشهورترین زوج‌های هالیوود هستند. این دو که ۲۵ سال اختلاف سن دارند، در سال ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند و صاحب دو فرزند هستند. زندگی مشترک این زوج بالا و پایین‌های زیادی داشته، از جمله ابتلای مایکل داگلاس به سرطان که در نهایت درمان شد. زتا جونز نیز مدتی به علت ناراحتی‌های روحی در آسایشگاه بستری بود.
مریل استریپ و دان گامر از سال ۱۹۷۸ تا به امروز ازدواجی موفق داشته‌اند. گامر مجسمه‌ساز و مریل استریپ یکی از پرافتخارترین ستاره‌های زن هالیوود است. این زوج ۴ فرزند دارند.
داستین هافمن و همسرش لیزا ۳۶ سال است که در کنار هم زندگی می‌کنند. این دو در سال ۱۹۸۰ با هم ازدواج کردند. لیزا در رشته حقوق تحصیل کرده و ۱۷ سال از داستین هافمن کوچکتر است. این زوج دو دختر و دو پسر دارند.
دنزل واشنگتن ۶۱ ساله و پاولتا واشنگتن ۶۵ ساله در سال ۱۹۷۷ سر صحنه فیلمبرداری فیلم “ویلما” با هم آشنا شدند. این زوج هنرپیشه در سال ۱۹۸۳ با هم ازدواج کردند و چهار فرزند دارند.





اختلاف ادل و ترامپ!

عنوان: شخصیت شناسی به وسیله انگشتر!

آناناس و خواص بی شمار آن!!آناناس پس از موز دومین میوه استوایی پرطرفدار است. آناناس، امروزه تنها گیاه از خانواده «برومیلیاد» است که قابل خوردن می باشد، میوه ای چندگانه به حساب می آید زیرا آناناس از تعداد زیادی شکوفه های جداگانه تشکیل می شود تا به صورت یک میوه کامل در بیاید.

مصرف منظم این میوه فواید زیادی به بدن می رساند که در این مطلب به نقل از «ehow» به آن ها اشاره شده است:

– منگنز موجود در این میوه استوایی برای شکل گیری، حفظ و تقویت استخوان و بافت های پیوندی مفید است.خاصیت ضدالتهابی دارد و درد آرتریت را تسکین می دهد.

– علاوه بر آن از ناراحتی های سندروم کارپل و نقرس می کاهد.– «برومیلین» در این میوه میزان اسید در بدن را خنثی می کند.

– با تنظیم کردن میزان ترشح پانکراس به سیستم هاضمه کمک می کند.– منبع غنی ویتامین C است و با ویروس هایی که سرماخوردگی و سرفه ایجاد می کند، مقابله می کند. این میوه برای افراد مبتلا به سرماخوردگی مفید است.– خوردن آناناس لثه ها را تقویت می کند.

– بتاکاروتن در این میوه استوایی مانع از بروز بیماری پیری چشم بر اثر بالا رفتن سن می شود.– برای قلب مفید است و مانع از بروز بیماری های قلبی می شود.

– «برومیلین» التهاب مجرای تنفسی را کاهش می دهد.– فیبر موجود در آن، به طور موثر یبوست را درمان می کند.

– فاقد چربی و کلسترول است و سرشار از ماده مغذی لازم و ویتامین های مفید برای رشد بدن است.– کرم های روده ای را از بین می برد.