دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

راه اندازی سایت بدون هزینه بخش دوم



این محتوای بدست وب سایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

سرویس WebStarts.com : این تارنما نیز امکان راه اندازی یک پایگاه اینترنتی با امکاناتی مانند اشتراک گذاری فایل هایPDF و فایل موسیقی و ویدئو را برای شما فراهم میکند. همچنین یک بانک از انواع ویجت در این پایگاه اینترنتی وجود دارد که میتوانید آنها را به پایگاه اینترنتی خود اضافه کنید . مثلا guestbook و blog و ... در این صفحه میتوانید قالب های رایگان این وب سایت را ببینید و در صورت تمایل یکی را انتخاب کرده و طراحی آنلاین وب سایت خود را شروع کنید.

سرویس وردپرس : گرچه وردپرس یک سرویس وبلاگ است، اما آنقدر امکانات مفید به این وب سایت اضافه شده است که برای ساخت یک تارنما شخصی میتواند انتخاب خوبی باشد. امکان اپلود عکس، آهنگ ، فایل هایPDF میتواند در بسیاری موارد نیاز شما را برآورده سازد.


سرویس Wix.com : این پایگاه اینترنتی در نوع خود شاهکار است. زیرا امکان ایجاد کردن وب سایت های فلش، آلبوم عکس فلش، اسلاید های فلش و ...  را با چند کلیک برای شما فراهم میکند. پس از ثبت نام در سایت، ده ها قالب آماده فلش وجود دارد که میتوانید آنلاین آنها را ویرایش کنید، متن، عکس، بکگراند، انیمیشن، منو، آیکون، صدا ، فیلم و ... به آنها اضافه کنید تا به شکل مورد نظرتان در آید. این سایت گالری کاملی نیز از clipArt ها دارد که برای کامل کردن طرح شما بسیار مفید خواهد بود.

سرویس doodlekit.com : این پایگاه اینترنتی نیز امکاناتی مانند آپلود فایل هایPDF و ورد و اکسل و انواع فرمت های تصویر را پشتیبانی میکند. همچنین میتوانید یک قالب زیبا از این آدرس انتخاب کنید و پایگاه اینترنتی اختصاصی خود را ایجاد نمایید. سایتی که با DoodleKit میسازید میتواند امکان RSS و سرچ در میان مطالب هم داشته باشد.

این مقاله به دست پایگاه طراحی سایت آماده گردیده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت رایگان , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.